środa, 31 grudnia 2014

#7 Nowe włosy

Więc... tak, pofarbowałam włosy :) Jestem bardzo zadowolona z efektów bo naprawdę kolor bardzo mi się podoba. Miałam już kilka innych kolorów np. czerwone końcówki, rude końcówki, fioletowe końcówki, całe fioletowe włosy które niestety musiałam przefarbować bo po 2 tygodniach nauczyciele zaczęli się czepiać... Nie wiem co przeszkadza nauczycielom w pofarbowanych włosach ??? Czy ja im robiłam jakąś krzywdę  w ten sposób ??? To ma jakiś wpływ na moją edukację ??? Moja fizyczka sama ma fioletowe włosy i nikt się jej nie czepia...  Dobra nie będę się teraz wykłócać o prawo farbowania włosów bo jeszcze mi każą się ogolić na łyso za tą czekoladową farbę :)
Skoro już jest koniec roku chciała bym życzyć wam szczęśliwego nowego roku, spełnienia wszystkich marzeń i żebyście nigdy się nie poddawali i dążyli do wyznaczonego przez siebie celu bo marzenia naprawdę się spełniają. Wystarczy tylko chcieć...



                                                                  Przed farbowaniem :)                 


                                       
                                                                    Po farbowaniu :)

                                                            




Idealna pogoda na Sylwestra :)





                                              SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU !!!
                                                                        2015r.         

Zapraszam na :

 Instagrama :  http://instagram.com/szalona_alex/
Twitter : https://twitter.com/Alex_TheVamps
Ask : http://ask.fm/SzalonaAlex

                                                                                                
                                                                                        Szalona Alex :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz