czwartek, 1 stycznia 2015

#8 Sylwester 2014r.

 Jak bawiliście się w Sylwestra ? Ja doskonale :) Oczywiście są teraz tego skutki... Ale oczywiście ten sylwester zalicza się do bardzo udanym, więc może opowiem wam w skrócie co się u mnie działo :) Po pierwsze miałam iść na noc do mojej przyjaciółki. Oczywiście ja musiałyśmy iść się powłóczyć po jej osiedlu ale szybko wróciłyśmy bo ręce już nam zamarzały na kość. Potem dowiedziałam się że mamy iść na rynek. Jadąc na rynek zahaczyłyśmy o pizzerie :) Na Rynku Głównym byłyśmy jakieś 2 godziny. Potem wróciłyśmy na nasze osiedle i po północy poszłyśmy oglądać jak puszczają sztuczne ognie :) I tak od 1 do 4 pisałam tego posta, ogarniałam nowy program do robienia filmików oraz robiłam spam do Connora z The Vamps na twitterze :)

                                                            Kilka fotek z Sylwestra :)




W oczekiwaniu na pizze w Banolli 



Z koncertu na Rynku w Krakowie 





Północ i 2015r.  







Zapraszam na : 

Instagram : szalona_alex
Twitter : Alex_Thevamps
Ask : SzalonaAlex


                                                                                            Szalona Alex ♥

3 komentarze:

  1. To świetnie, że miałaś udanego sylwestra! :)
    Zapraszam: http://krokprzedsiebie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy post i zdjęcia ;)

    atramkablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne zdjęcia ;) Szczęśliwego nowego roku ;)

    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń