czwartek, 1 stycznia 2015

#9 Postanowienia Noworoczne i Podsumowanie 2014 roku

Przychodzę do was dziś z postem w którym opowiem wam o moich postanowieniach, planach na rok 2015 i opowiem co działo się u mnie w 2014 roku.
Najważniejszą rzeczą był koncert R5 w Warszawiem ♥ Było to moje największe marzenie od połowy 2013r. Robiliśmy różne akcje na twitterze żeby sprowadzić ich do Polski i wreszcie się udało. Koncert odbył się 5 Lutego w warszawskim klubie Proxima. Następną równie bardzo ważną dla mnie rzeczą było zdobycie dwóch v-ice mistrzostw w Kung-Fu. Pierwsze zawody na których zdobyłam
v-ice mistrzostwo to były Ogólnopolskie Mistrzostwa w walkach. Odbyły się w Warszawie 12-14 Kwietnia. Były to moje pierwsze zawody i szczerzę mówiąc zniechęciły mnie one do brania udziału w zawodach takiej kategorii. Drugim v-ice mistrzostwem było zdobycie drugiego miejsca w Ogólnopolskich Mistrzostwach w formach. Na tych zawodach wykonywało się formy z dowolnie wybraną przez ciebie bronią np. miecz, włócznia lub kij lub wykonywało się formy ręczne. Była w ogromnym szoku ponieważ nie spodziewałam się że w ogóle stanę na podium. I ostaniom dla mnie ważną rzeczą było założenie tego bloga. Bardzo polubiłam blogowanie i mam nadzieję że podoba wam się mój blog bo wkładam w niego całe moje serce ♥  To było na tyle rzeczy dotyczących 2014 rok. Jeszcze przed Sylwestrem zrobiła sobie taką listę planów na obecny rok. Pierwszą rzeczą jest żeby odnieść sukces na blogu za co trzymam bardzo mocno kciuki. Drugą rzeczą jest pójść na koncer The Vamps. Kocham ten zespół już od roku i mam nadzieję że w tym roku uda się w  końcu zobaczyć ich na żywo ♥ Następną rzeczą jest oczywiście znów pojechać na koncert R5 ale tym razem z M&G. Miałam jeszcze jedno marzenie które chciałam spełnić w 2014 roku ale nie udało się, mianowicie był to wyjazd na wakacje do Włoch. Jakimś cudem okazało się że w tym roku w szole organizowana jest właśnie wycieczka do Włoch która obejmuje zwiedzanie Wiednia w Austrii, zwiedzanie Rzymu, zwiedzanie Florencji oraz Wenecji. Oczywiście pojadę na tą wycieczkę bo zawsze chciałam pojechać do Włoch. Jeśli chodzi o noworoczne postanowienia to by było na tyle chyba że sobie jeszcze coś wymyśle☺Więc żegnam was i czekajcie na następny post który pojawi się jutro lub pojutrze☺Nie chce teraz "żebrać o komentarze" ale proszę was o to żebyście zostawiali komentarze jeśli podoba wam się blog bo to naprawdę bardzo motywuje wiedząc że komuś podoba się twoja praca. Jeśli macie jakieś zastrzeżenia do bloga to również napiszcie mi to w komentarzu bo będę wtedy wiedzieć co mam poprawić.



                                                                                    ~ Szalona Alex ☺

9 komentarzy:

  1. Zostałaś nominowana do LBA :-) Więcej szczegółów ----> http://ksiazkisamagiczne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Hm, ja też zrobiłam sobie całą listę planów na następny rok :) Postanowiłam że tak zrobię, bo 2014 był dla mnie mega nudny, nic się u mnie nie działo. I nie mam się czym pochwalić, jakimś osiągnięciem, czy coś w tym stylu, bo u mnie 2014 to porażka, zupełnie tak jak chyba reszta dotychczasowego życia.. C':
    Na koncert R5 nie udało mi się pojechać i chyba nikt nie zdaje sobie sprawy (z mojego otoczenia) jak bardzo tego żałuję. ;)
    Ciekawy post, z resztą tak jak cała reszta. Po długiej przerwie weszłam na bloggera by sprawdzić co i jak i od razu zabrałam się za czytanie zaległych wpisów na twoim blogu ;)
    Życzę szczęśliwego nowego roku, mam nadzieję że wszystkie twoje plany się powiodą. :)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo podoba mi się twój blog ! :3
    Pozdrawiam Paulina :)
    http://paulinaaleksandraosik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog:) Trzymam kciuki, o to by 2015 był dla ciebie lepszym rokiem!
    Pozdrawiam
    http://pozytywne-by-zuza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy blog,
    zapraszam na mój ---->
    http://onedreamonewin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też zrobiłam listę planów na ten rok,bo po prostu pod koniec będę mogła zobaczyć ile z tej listy wypełniłam a ile nie :)
    love-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo się u ciebie działo przez ten rok :))
    patkaa-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam taką listę ;3


    http://malinowym-okiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post, wspaniałe zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń