niedziela, 21 grudnia 2014

#3 Jakie masz marzenia ? Plany na przyszłość ? Co jest dla ciebię najważniejsze ? Co chcesz robić w przyszłośći ?

Jakie masz marzenia ? Moim największym marzeniem jest pójść na M&G z R5 <3 Jestem R5er od 1,5 roku i  była już na ich koncercie ale bez M&G :( Więc na najbliższym ich koncercie w Polsce obowiązkowo idę na M&G XDD. Moim drugim największym marzeniem znajdującym się tuż po spotkaniu R5 jest pojechać na mistrzostwa Europy/Świata z kung-fu. I trzecim najważniejszym marzeniem jest zdobyć mistrzostwo Polskie z kung-fu bo jak na złość zawsze mam 2 miejsce :0 To są 3 moje najważniejsze marzenia które na pewno musze spełnić :) Mam jeszcze kilka innych małych marzeń ale nie ja tak ważne jak te 3 pierwsze i nie załamie się jak nie uda mi się ich zrealizować.

Jakie mama plany na przyszłość ? Chce dalej trenować kung-fu i kickboxing, odnosić sukcesy sportowe, pójść do liceum sportowe. A potem ? A potem to się zobaczy :) Nie myślę jeszcze o przyszłość bo mam dopiero 14 lat i będę miała jeszcze na to czas. Teraz skupiam się na sporcie bo to z nim wiąże moją przyszłość.

Co jest jest dla ciebie najważniejsze ? Najważniejsi są dla mnie moi przyjaciele, rodzina, sport i R5.
Są to rzeczy i ludzie którzy powodują ze jestem szczęśliwa. Zanim zaczęłam trenować kung-fu byłam bardzo nieśmiała. Teraz potrafię przyłożyć każdemu chłopakowi jak mnie wkurzy. Nawet chłopaki z mojej grupy treningowe się mnie boją XD. Rodzina i przyjaciele wspierają mnie w tym co kocham robić i nie pozwalają mi się poddawać. Są momenty w których miałam już zamiar zrezygnować z kung-fu bo to naprawdę bardzo ciężka praca. Przed zawodami nawet w weekendy chodzę na treningi które zaczynają się o 8 rano. czasem siedzimy tam 3-4 godziny i ćwiczymy. Gdyby nie było osób które mnie wspierają to chyba bym już dziś nie ćwiczyła więc z całego serca dziękuję osobą które mnie wspierają i nie pozwalają zrezygnować <3 Dlaczego R5 jest dla mnie ważne ? To proste. Do puki nie poznała R5 nie miała żadnego takie piosenkarza/piosenkarki/zespołu których mogła bym nazwać moimi idolami. Gdy poznałam ich na początku sierpnia 2013r. na You Tube moje życie całkiem się zmieniło. Zaczęłam ich fanatycznie słuchać. Udzielałam się jako R5er. Robiliśmy różne akcje żeby sprowadzić ich do Polski i to dawało siłę żeby żyć. Oni pokazali mi ze nie wolno się poddawać i trzeba dążyć do obranego sobie celu. Jestem im za to naprawdę wdzięczna. Oni sprawiają że gdy słucham ich muzyki uśmiecham się i jestem szczęliwa.

Co chcesz robić w przyszłości ? Nie mam pojęcia XD Nie zastanawiałam się jeszcze nad tym :) Na pewno będę robić coś związanego ze sportem. Jeśli chodzi o taką normalną pracę to chciała bym być architektem ogrodów. Bardzo lubię projektowanie, szkicowanie i roślinność. Co jest coś co chciała bym robić gdy będę już za "stara" na sport :)




Mamy kolejny pościk :D Następny pojawi się w święta i będzie on o świętach XDD Piszcie tematy/pomysły na post #5 i kolejne :) To wy decydujecie o czym mam pisać :)

                                                                                                 Szalona Alex :)

1 komentarz:

  1. Fajny blog :) Czekam na więcej... Zapraszam do mnie moimixoczami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń