niedziela, 28 grudnia 2014

#6 Zmiany u mnie :)

Ponieważ zbliża się koniec roku postanowiłam że... POFARBUJĘ WŁOSY :) To nie żart, naprawdę pofarbuję się na ciemną czekoladę. Na włosach wygląda prawie jak czarny. Farbowałam się już 5/6 razy ale na czekoladowo. Postanowiłam że zmienię to i trochę przyciemnie ponieważ ja nie znoszę mojego naturalnego koloru włosów. Mam jasny brąz który w ogóle do mnie nie pasuję bo ja mam ciemną karnację, ciemno brązowe oczy i ciemną oprawę oczu dlatego ten kolor to porażka.
Mam nadzieję że nie wyjdzie z tego naprawdę czarny kolor bo w tedy mama ogoli mnie na łyso XD
Efekty farbowania pokaże wam w Sylwestra. Czekajcie na nową mnie :)

                                        KOMENTUJESZ = MOTYWUJESZ !!!

                                                                                         Szalona Alex :)

2 komentarze:

  1. Ja byłam już blondynką, rudą i czerwonowłosą, ale jak na razie pozostaję przy naturalnym średnim brązie :D Myślę jednak nad ciemnym blondem lub rudością :)

    Zapraszam cię również do mnie na rozdanie z okazji moich 18-tych urodzin! Wygrania rzeczy od Bershka i Wibo :)
    SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM

    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru!
    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  2. tez lubiłam farbować włosy co chwile na różne kolory a teraz niestety musiałam ściąć włosy na bardzo krótko bo były tak zniszczone ...teraz muszę czekać jak odrosną powodzenia w farbowaniu i zapraszam do mnie

    http://wiciowa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń