wtorek, 23 grudnia 2014

#4 Nareszcie Święta !!! Happy Christmas For Everyone :)

Święta... czyli prawię 3 tygodnie wolnego od szkoły !!! JUPIII !!! Ale oprócz siedzenia w domu i opierdzielaniem się po kontach to przecież czas który spędzamy z rodziną, bliskimi. Jest miło, przyjemnie i pysznie :) Odkąd pamiętam to Wigilia zawszę była u mojej babci ale w tym roku przeżyłam lekki szok słysząc że w tym roku wszyscy zjeżdżają się do nas XD. Nie wiem skąd wziął się ten pomysł. Może dlatego że przychodzą jeszcze jakieś ciocie, wujkowie i kuzynowie ? Wiem jedno... NAPEWNO BĘDZIE WESOŁO !
Co do choinki to kupiliśmy ją dopiero dzisiaj rano :/ Ale ważne że jest :) Choineczka stoi zawsze u nas w salonie na honorowym miejscu które w ciągu roku zajmuje Juka ( mała palma ). Drzewko nie jest jakiś ogromnych wielkość...można powiedzieć że jest idealnych rozmiarów pasujących do naszego salonu. Dekorowaniem choinki zajmuje się moja mama. Ja siedzę i komentuję jej pracę XD
Zakupami na święta robi mój tata. Czyli mama daje mu dłuuuuugą listę zakupów a tata cały dzień biega do sklepu i z powrotem. Czasem chodzę z nim ale on mówi że więcej mu przeszkadzam niż pomagam ale okey.

PIERWSZY DZIEŃ ŚWIĄT :
Pierwszy dzień świąt spędzam z rodziną w domku rozkoszując się miłą atmosferą i pysznym jedzonkiem. Siedzimy sobie razem w salonie, rozmawiamy, śmiejemy i zajadamy się słodkościami :)

DRUGI DZIĘŃ ŚWIĄT :
Drugi Dzień Świąt spędzamy u mojej cioci. Przyjeżdżamy do niej rano na śniadanie. Śniadanie Świąteczne kończy się około godziny 15 XD. Potem przeważnie jedziemy na lodowisko czy na spacer ale w tym roku jadę z tatą na premierę Hobbita <3.

W tym roku na sylwestra idę do mojej przyjaciółki :) Przychodzę do niej już 30 grudnia i siedzę do 1 stycznia XD Będzie ciekawie. 2 dni grania w Simsy 4 i oglądanie przeróżnych filmów. Oczywiście na Sylwestra idziemy na rynek Krakowski :) W tym roku do szkoły idę dopiero 7 Stycznia Yeah !!!


                                                                  Moja Choinka :)










Oto mój świąteczny post ! Podoba się ? Życzę Wam wszystkim Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku !!! Komentuje, piszcie pomysły na posty, opserwujcię mnie na twitterze i instagramie i pytajcie na asku !!! (wszystko w zakładce kontakt )
KOMENTUJESZ = MOTYWUJESZ :D PAMIENTAJCIE XD


                                                                                                Szalona Alex :)

2 komentarze:

  1. Dlaczego musiałam zobaczyć ten post tak późno!?
    Naprawdę mam jakiegoś pecha w te święta. Już nawet nie mogę ci życzyć wesołych świąt, bo praktycznie już się kończą... ale i tak życzę ci wesołych świąt ♥
    No więc... Naprawdę nazwałaś drzewko Julka? Na początku myślałam, że mówisz np. o swojej siostrze XD
    Ja chodzę zawsze z mamą na zakupy, też mi mówi, że jej bardziej przeszkadzam, niż pomagam. Nie doceniają tego co dla nich robimy... :c
    A jeśli chodzi o twoją mame to podziwiam ją, że wytrzymuje, gdy komentujesz jej prace XD
    No to chybaa tyle. Jeszcze raz wesołych świąt ♥
    ~Roxanna
    immortal-two-souls.blogspot.com
    never-without-you-r5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za życzenia :) JUKA to nazwa małego gatunku palm. Są to miniaturki :D

      Usuń