sobota, 27 grudnia 2014

#5 Święta, święta i po...

Witam już dzień po świętach. Co się u mnie działo ? Dużo by mówić więc siadać wygodnie i czytać :)
Święta spędziłam z moją kochaną rodziną w domu racząc się makowcem i kompotem.
W 2 dzień świąt wyciągnęłam tatę na premierę Hobbita. Oj było dużo ludzi :0
Szczerzę to nie bardzo podobała mi się ta część. Według mnie za dużo "fajnych" bohaterów zginęło.

Dziś czyli pierwszy dzień PO Świętach poszłam sobie kupić Świąteczną płytę The Vamps i ich koncert na DVD. Koncert już oglądnęłam i był cudowny tak samo jak oni *_*



Teraz mam wolne aż do 7 Stycznia więc będę miała dużo czasu na pisanie postów więc PISAĆ W  KOMENTARZACH POMYSŁY NA NASTĘPNY POST

                                                KOMENTUJESZ = MOTYWUJESZ

                               
                                                                                           Szalona Alex :)

                                                                                     

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz